Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Lassé des clients impolis, ce restaurateur installe une enseigne géniale pour leur donner une leçon – le résultat est instantané

Austin Simms, le propriétaire du café Roanoke, en avait assez des clients impolis, alors il a décidé de prendre les choses en main.

« J’ai décidé de commencer à demander plus d’argent aux personnes qui ne prenaient pas la peine de dire allo et qui ne semblaient pas réaliser que nous, les employés du café, sommes des êtres humains aussi après tout », a affirmé Simms au réseau WDBJ. Il a ensuite installé une enseigne devant son café indiquant la nouvelle politique de prix. À sa grande surprise, l’enseigne est devenue virale et elle s’est même retrouvée dans les journaux !


« J’ai décidé de commencer à demander plus d’argent aux personnes qui ne prenaient pas la peine de dire allo et qui ne semblaient pas réaliser que nous, les employés du café, sommes des êtres humains aussi après tout », a affirmé Simms.

Il a ensuite installé une enseigne devant son café indiquant la nouvelle politique de prix. À sa grande surprise, l’enseigne est devenue virale et elle s’est même retrouvée dans les journaux !

Vous aimerez aussi...

Laisser un commentaire

Votre adresse e-mail ne sera pas publiée. Les champs obligatoires sont indiqués avec *